Fritz Hansen
I løbet af de første 50 år har virksomheden allerede produceret møbler til prestigefyldte bygninger som Christiansborg Slot, Københavns Universitetsbibliotek, Rådhuset og Højesteret.

Dansk design på verdenskortet
Et stort antal internationale designere og arkitekter har samarbejdet med Fritz Hansen. Blandt andre Arne Jacobsen, Børge Mogensen, Poul Kjærholm, Piet Hein og Bruno Mathsson. Børge Mogensen designer Spoke-Back-sofaen i 1945, som kommer til at præge dansk moderne designhistorie. Sofaen, der er designet som en kombination af en klassisk tv-sofa og en fransk chaiselong, er forud for sin tid og bliver først produceret i 1963. Med dette og fremtidige designsamarbejder deltager Fritz Hansen i udviklingen af den typisk skandinaviske stil, som er en variant af den tyske funktionalisme med fokus på rene linjer.I 1950'erne designer Arne Jacobsen stolen Myran, og dens betydning er enorm. Myran, sammen med formanden Sjuan, ägeden og svanen er alle med til at sætte dansk møbeldesign på verdenskortet og er vigtige bedrifter for Fritz Hansen. Poul Kjærholm designer PK22 fra 1956, som bliver en designklassiker og vinder det prestigefyldte Grand Prix på Triennalen i Milano. Med PK22 og mange andre designmesterværker udvikler Kjærholm sig til en af Danmarks mest respekterede designere. 30 år efter hans død er møblerne stadig lige så populære som nogensinde.
Med en ny strategi ændrer virksomheden i det 21. århundrede sit navn til Republic of Fritz Hansen. Med det formål at lade kunden skabe sit eget unikke udtryk, hvad enten det er i det private hjem, på kontoret eller i stuen og konferencerummet, fortsætter virksomheden med at udvikle og skabe unikt, gammeldags dansk møbeldesign. Ud over at fejre 60-års jubilæet for den ikoniske Seven-stol er 2015 et begivenhedsrigt år for Republic of Fritz Hansen, som også fejrer det danske belysningsmærke Lightyears, hvis designfilosofi er helt i tråd med Fritz Hansens fremtidsplaner. I 2016 vil Objects-kollektionen blive introduceret. Kollektionen er en forlængelse af brandet, men også en måde at tiltrække nye kunder med smukke og prisvenlige produkter.