Nordiska Galleriet desktop logoNordiska Galleriet mobile logo

Reklamation

Anmodning om reklamation

Hvis det produkt, du har købt, ikke fungerer eller er blevet defekt i produktionen, kan du anmode om en reklamation. Følg nedenstående trin for at indgive en klage. Så snart din anmodning er færdigbehandlet, videresender vi din klage til den leverandør, der har produceret produktet.

(Du finder den øverst i din ordrebekræftelse)
Upload

Bemærk venligst, at din reklamationsansøgning kan blive afvist, hvis produktet ikke opfylder kravene til reklamation, eller hvis anmeldelsen ikke er foretaget inden for rimelig tid. Læs mere i vores vilkår og betingelser.


Hvad sker der nu?

  1. Når du har udfyldt formularen og indsendt din reklamation, vil du modtage et sagsnummer via e-mail.

  2. Vores serviceteam behandler sagen, og hvis reklamationen accepteres, kan du sende produktet tilbage.

  3. Du vil modtage en e-mail med følgeseddel og returseddel. Læg følgesedlen i pakken med produktet. Tape retursedlen med stregkoden på ydersiden af pakken.

  4. Aflever returforsendelsen til dit nærmeste PostNord-ombud. Hvis din returnering indebærer afhentning, skal du booke det på PostNords hjemmeside.

  5. Du vil modtage en bekræftelse på din returnering og tilbagebetaling via e-mail inden for 14 dage.


Questions and answers about claims